Het herstelproces, voor schade, stap voor stap.

 

1. Schade melden
Ter plaatse vult u het schadeformulier in en meld dit aan uw verzekering. Geef hierbij aan dat u de schade wilt laten herstellen bij Caravancentrum WAMO. Maak foto’s van de schade.

2. Contact opnemen met Caravancentrum WAMO
Bel naar 0299-371841 of stuur een mail naar info@wamo.nl en voeg eventuele foto's toe.

3. Herstelafspraak
We maken met u een afspraak om te kijken wanneer u de caravan kunt komen brengen. De monteur zal wanneer u bij ons arriveerd met u meelopen om gelijk uw schade te bekijken.

4. Tekenen akte van cessie
Hierin bent u vrij van keuze. De verzekeringsmaatschappij waar u verzekerd bent zal de de kosten voor het schadeherstel aan u uitkeren. Dit wordt echter gedaan nadat u de kosten geclaimd heeft. U zult de kosten dus zelf moeten voorschieten. Dit kan makkelijker. Na schadeherstel tekend u een akte van cessie! Hierdoor hoeft u niets voor te schieten, of declareren bij de verzekering. Wij regelen de gehele schadeafhadeling voor u.

5. Taxatie schadebedrag voor de verzekering
Bij de schade aan uw caravan geven wij gratis een globale prijsindicatie. Heeft een officiceel taxatierapport voor uw verzekering nodig en laat u de schade niet bij ons repareren, dan zijn wij genoodzaakt om taxatiekosten te berekenen. Herstellen wij de schade voor u dat komt dit uiteraard te vervallen.

6. Schade-expert
Wanneer de schade boven een bepaald bedrag komt, wordt er door de verzekeringsmaatschappij een schade-expert gestuurd. De schade-expert beoordeeld de schade en stuurd een rapport met schadebedrag naar de verzekering. 

7. Goedkeuring van verzekering
De verzekering controleert het rapport die ze hebben gekregen van de schade-expert. Zodra wij goedkeuring krijgen van de verzekering kunnen wij verder gaan in het herstelproces.

8. Goederen bestellen
Na de goedkeuring van de verzekering gaan wij de onderdelen bestellen voor het herstel van uw caravan.

9. Herstel van schade
De onderdelen zijn binnengekomen, dus wij plannen de schade direct in bij onze schademonteurs. Deze gaan de schade vakkundig repareren.

10. Afwikkeling
Wij nemen contact met u op dat de caravan gereed is om opgehaald te worden. Wij zorgen dat de caravan netjes gewassen wordt. Ook loopt er nog een monteur mee om te laten zien wat ze precies gedaan hebben.



WAMO caravancentrum is aangesloten bij alle verzekeringsmaatschappijen!

Dat betekend dat wij voor elke verzekeringsmaatschappij schade mogen herstellen. Het kan voorkomen dat de verzekering u doorstuurt naar een bedrijf waar u totaal geen binding mee heeft of waar uw fabrieksgarantie komt te vervallen. Meldt dit aan u verzekering. U als klant bent altijd vrij om te kiezen!


Onze topmerken

Instagram @WAMOCARAVANS

Nieuws

Contact

Caravancentrum WAMO B.V.
Nijverheidstraat 1
1135 GE  EDAM
0299-371841
info@wamo.nl

Openingstijden 
Maandag: 8.30 - 17.00 uur (gesloten nov t/m jan)
Dinsdag: 8.30 - 17.00 uur
Woensdag: 8.30 - 17.00 uur
Donderdag: 8.30 - 17.00 uur
Vrijdag: 8.30 - 17.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 16.00 uur
(service werkplaats zaterdag gesloten)
 

Alle bedragen zijn inclusief BTW -